28 lutego 2022 Udostępnij

Kiedy rozpocząć planowanie remontu biura


Sprawdź ofertę foteli obrotowych

Fotel obrotowy Unique Viper Kup teraz
Fotel obrotowy Profim Xenon Kup teraz
Fotel obrotowy Grospol Ergohuman BS Kup teraz

Ilość czasu, że rzeczywiście trzeba zaplanować swój remont biura jest zwykle niedoceniane. Więc mamy zamiar dać ci kilka wskazówek, kiedy zacząć planować remont biura, wraz z kilkoma wskazówkami i sztuczkami. Każdy chce, aby uzyskać jak najwięcej z ich inwestycji, jeśli chodzi o doling out gotówki do remontu, a nikt nie chce mieć do wydania więcej pieniędzy na meble biurowe rok w dół drogi. Nie chcesz też przewidzieć o odnowionej powierzchni biurowej gotowej do użytku w określonym terminie, tylko uświadomić sobie, że ramy czasowe były rażąco niedoszacowane. Aby uniknąć każdej z tych pułapek mamy dla Ciebie gałkę.

Istotne jest, aby rozważyć ilość czasu realistycznie potrzebne do planowania. Jeśli zaczynasz myśleć o planowaniu remontu biura, należy pozwolić 4 miesiące dla procesu. To wydaje się być zaskoczeniem dla większości ludzi, kiedy mówimy im to, ale są powody, dla których trzeba pozwolić tyle czasu.

Czynniki do rozważenia dla Twojej renowacji biura

1-Czas produkcji i wysyłki- Czasami, jeśli "in-stock" elementy są backordered, trzeba będzie dać czas na produkcję, aby mieć produkty dostępne dla Ciebie. Jest to również powód, dla którego czasami meble na zamówienie mogą być faktycznie otrzymane szybciej niż standardowo produkowane meble biurowe.

2-Zakres budowy- Oprócz mebli biurowych masz inne elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas remontu. Czy masz dywan umieścić w dół, lub ściany malowane przed uzyskaniem nowe meble przeniósł się w? Czy jest tam praca elektryczna, która musi być wykonana? Ramy czasowe wykonawcy potrzebują do wykonania tych zadań również odgrywają integralną część w ilości czasu, który będzie potrzebny do zakończenia remontu.

3-Kiedy zamówienie niestandardowe-. Chociaż może to zająć mniej czasu, aby otrzymać niestandardowe zamówienie, trzeba mieć trochę czasu, aby rozważyć, co Twoje potrzeby będą z mebli biurowych.

4-Budżet-Ustawienie realistycznego budżetu na remont jest również ważne. Kiedy zaczynasz patrzeć na robienie remontu biura, ustalenie budżetu pomaga nie zwariować, ale także pomaga uzyskać dobry chwyt na to, co niektóre rzeczy będą kosztować, a co rzeczy są warte inwestowania trochę więcej w że pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze w dłuższej perspektywie.

Kiedy należy rozważyć niestandardowe meble biurowe

-Funkcjonalne Potrzeby-Być może masz dziwnie ukształtowaną przestrzeń biurową i wymiary potrzebne nie całkiem linia w górę z standardowych biurek produkowanych. Możesz także mieć potrzebę większego niż tradycyjny obszar roboczy na biurku, które będą wymagać niestandardowych wymiarów.

-Specyficzna estetyka. To może być trudne dla niektórych marek, aby znaleźć idealne dopasowanie do mebli biurowych ze standardowo produkowanych mebli. To może być ważne, aby utrzymać przepływ w przestrzeni biurowej, która jest zgodna z estetyką swojej marki. W przypadkach takich jak ten, jeśli chodzi o styl i kolory, niestandardowe meble są lepszym rozwiązaniem.

-Potrzeby technologiczne- W zależności od tego, jaki rodzaj pracy wykonujesz w swoim biurze, Twoje potrzeby mogą się różnić. Jeśli potrzebujesz wielu ekranów komputerowych na biurku, lub masz salę konferencyjną, możesz potrzebować środków do integracji przestrzeni dla takich rzeczy jak kable, zasilanie i mikrofony. Posiadanie niestandardowych mebli, które są przeznaczone do tych potrzeb technologicznych, nie tylko sprawia, że rzeczy idą bardziej płynnie podczas dnia pracy, ale także może upewnić się, że utrzymujesz czysty wygląd bez przewodów i kabli wiszących wszędzie.

Jakość

Jakość mebli wybrać jest kolejnym czynnikiem, który należy wziąć pod uwagę podczas wykonywania remontu biura. Patrząc na swój budżet, należy wziąć pod uwagę nie tylko jak wygodne i funkcjonalne kawałki wybierzesz będzie, ale jak długo będzie kawałki trwać?

Na przykład, można łatwo kupić niedrogie krzesła biurko. Jednak poziom komfortu nie będzie fantastyczny. To może spowolnić wydajność pracowników z powodu dyskomfortu. Ponadto, na zawsze będzie wymiana tych typów krzeseł biurkowych ze względu na to, że łatwo się zużywają. Podczas gdy przy zakupie wyższej klasy krzesło biurowe, będzie miał żywotność 7-10 lat, zapewniają najwyższy komfort, a z kolei stworzyć środowisko dla lepszej produktywności, aby wystąpić.

Czarne krzesło Executive z wysokim oparciem jest przykładem dobrego krzesła do biurka, które będzie trwałe, zapewni komfort zwiększający produktywność i nie będzie wymagało wymiany w ciągu roku. Posiada pętle ramion, wysokie plecy dla wygody, pneumatyczny podnośnik gazowy, możliwość pochylania, a także blokadę pochylenia, gdy nie chcesz, aby fotel się przechylał. Plus kółka, więc daje możliwość przesuwania się obok współpracownika obok Ciebie podczas współpracy. Krzesło jest zaprojektowane tak, aby utrzymać ciężar do 275 funtów.

Jeśli masz kogoś, kto ma większą posturę i potrzebuje trochę więcej miejsca dla komfortu, fotel Czarne skórzane, pluszowe krzesło dla dużych mężczyzn jest świetną opcją! Krzesło to jest niezwykle popularne i czasami jest mało dostępne, ale zdecydowanie warto do nas zadzwonić, aby sprawdzić, czy jest na stanie! Podczas gdy większość krzeseł do biurka jest zaprojektowana tak, aby utrzymać ciężar do 200-250 funtów, krzesło Big Man's Chair utrzymuje ciężar do 350 funtów, oferując przy tym niezwykły komfort.

Mamy pokryte niektóre z podstawowych punktów, co trzeba wziąć pod uwagę, gdy zaczniesz planować remont biura. Oczywiście, remonty nie zawsze są jeden rozmiar dla wszystkich, więc jeśli masz pytania na temat czynników, które mogą być specyficzne dla Ciebie, uprzejmie prosimy o skontaktuj się z nami z wszelkimi pytaniami, które możesz mieć.


Sprawdź ofertę mebli biurowych i gabinetowych

Kontener podbiurkowy Wuteh KO-4 Kup teraz
Biurko elektryczne Wuteh Sky Kup teraz
Lada recepcyjna Sove SV-92 Kup teraz

Michał Brzeziński